fredag 28 oktober 2011

Hjärtat

Igår kom min brorson hit, lilla hjärtat kallar jag honom ibland ;) han är så underbart skön och det är full fart hela tiden. Hade lovat att vi skulle åka och bada i dag och vi drog till Skövde arena på eftermiddagen. Det var lagom mycket folk och Ivar trivdes som fisken i vattnet. Han provade det mesta, men inte de stora rutchkanorna naturligtvis ;) man får ju inte ta bilder på offentliga bad så jag har tyvärr inga bilder från dagen att visa :( (även om jag förstår varför)
Efter badet åkte vi en snabbis till Elins esplanad för lite matshopping. Efter det var Ivar så trött att han somna innan vi kommit från parkeringen ;)
Nu ska jag köra min kära make till innebandy och själv ska jag åka till mina föräldrar för lite mat. Ha en riktigt skön helg!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar