måndag 10 oktober 2011

Måleri målera!







Jo måla känns ibland som min passion, då menar jag inte konstverk, utan möbler och annan inredning. Fick ett ryck i helgen och började måla om några av våra köksluckor. De har varit ekfärgade medan resten har varit vita, dessa sitter på en slags bänk som vi har som skiljer av vårt kök från resten av övervåningen. Nu känns det som om vi får mer av en helhet, när alla luckor är vita och bänkskivorna i ek och frågar du mig, blev det riktigt snyggt






Här har jag bara grundat dom, men man kan ju i alla fall få en ide om hur slutresultatet ska bli. Försökte fota det förut, men eftersom ljuset inte var bra får jag återkomma med det fotot ;)
Har nu haft riktigt långhelgsledigt och det är dags för jobb i morgon igen, jag trivs riktigt bra på mitt nya jobb och det är skönt ;) Hoppas bara att mina nysningar beror på slipdamm och inte förkylning ;)
Ha en fortsatt skön vecka!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar