tisdag 25 oktober 2011

Premiär

Har idag haft premiär för den bästa drycken av alla:



Apotekarnes julmust ;) Den är sååå god, har faktiskt tjuvat lite med annan must men det har ju inte alls samma goda smak!
På eftermiddagen var jag hos min gammelmorbror en stund, vi var bland annat i hans skog en sväng så han fick gå igenom den och se vart det var nyplanterat och så. Jag och hundarna fick oss en skön promenad längs småstigar och vägar medan han klättrade över stock och sten.






Det var riktigt skönt i skogen, solen sken och det var riktigt skön, frisk luft.



Jag har en riktigt sliten hals och har nästan tappat rösten så jag tror jag ska ta natten och vila både halsen och kroppen som också har börjat värka ikväll :(
Ha det så skönt i veckan!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Roligt att du kikade in idag!! Hoppas rösten blir bättre snart, men det klart att det är svårt att låta bli när man är så pratglad som du är;)

    Många kramar!!

    SvaraRadera