lördag 29 oktober 2011

Skogen

Tog en promenad i eftermiddags tillsammans med Ivar, Daniel och mina föräldrar. Mysigt att bara ta det lugnt på promenaden och inte bara gå för att motionera ;) Ivar ville leka kurragömma så han och jag turades om med det ;)



Undrar vart Mia tagit vägen?



Närmar mig



Ups trillade visst, upp igen!



Framme ;)



Att klättra på stenar var också ett nöje som Ivar utövade på flera ställen och efter en bit gick vi också och hälsade på stengubben



Varför har han två mössor?



Han fryser nog om öronen så han måste ha två.

Han är ju för skön plutten ;) Han pratar hela tiden och det slutar aldrig :) Han blev riktigt arg på mig då han fick följa med mamma och pappa hem istället för mig och Daniel. Fast när han kom hem till dom lekte han brandman och allt var glömt ;)
Ikväll äter vi grekiskt och myser jag och maken. I morgon åker jag en sväng till Skövde :)
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar