tisdag 18 oktober 2011

Försvann

Gjorde ett ganska långt inlägg, men när jag skulle lägga till ett foto försvann alltihop :( Inte så kul. Annars är det lugnt här hemma, barnen är på träning, maken på kurs och jag har precis ätit lite. Det har varit en lugn dag över huvudtaget, jag blev magsjuk igår så jag har varit rejält trött efter det. Jag har ändå varit en sväng på Hälsocenter och tränat med min kontaktperson. Jag hade lovat det och jag kände mig bättre ikväll. Jag jobbade ju inte jättehårt, men eftersom kroppen inte är helt återställd så svettades jag rätt mycket ändå så förhoppningen är att jag svettats ut allt som inte ska vara i kroppen ;) Fast det SER ju ut som om man tränat rejält hårt ;)
Har tänt lite ljus och ska mysa i soffan med mina fyrfota vänner i väntan på maken.
Ha en skön kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar