fredag 29 april 2011

Fullt upp!

God morgon!
Ja vi har fullt upp här hela tiden känns det som. Vi har ju spenderat mesta tiden av påsken i källaren med renovering av tvättstugan. Vi är nästan klara, bara lite piff kvar, sen så ska jag visa bilder tänkte jag =) Har lite problem med att lada upp bilder så vi får se om det funkar.
Ronja har varit halt och väldigt trött så jag har varit orolig att hon blivit allvarlig sjuk förutom hältan så igår var hon hos veterinär med Daniel. Hon har en muskelsträckning i benet, men är för övrigt helt FRISK. Guud va skönt, jag var så nervös inför besked i går att jag hade riktigt ont i magen och hade svårt att få något gjort. Nu är det över i alla fall och det känns oerhört bra!
Idag beger jag mig mot Idre tillsammans med Daniel för att hämta hem vår husvagn, det blir en rejäl kortresa då vi kommer hem i morgon natt redan ;) Fast det är ett rejält sommartecken att få hem den, även om de säger att det ska bli vinter igen nästa vecka ;( Jag hoppas inte det för vi ska sätta potatis och annat gott på torsdag då vi lånat ett jordfräs så håll alla tummar =)
Här är lite bilder från veckan i alla fall



Hoppas ni får en riktigt härlig fredag och en skön helg!
Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Den 7 maj ska jag och Jessica B åka till Vita Ranunklers stora trädgårdsloppis i Hjo om du vill hänga på? Det börjar kl 11 och jag tror vi räknar med att vara där då, sen måste jag skynda mej hem eftersom butiken är öppen (mamma jobbar).

    Hör av dej om du vill följa med! Kommer finnas massor med fint!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera