fredag 8 april 2011

Gräsänka

Tjenixen!
Japp nu är jag gräsänka i fyra dagar, saknar honom men ska väl klara detta med =) Ska fixa och dona lite här hemma och förhoppningsvis städa ur bilen också om det bara ville sluta blåsa nån gång.
Mamma och jag var ute och gick nyss och det känns som om att man skulle kunna luta sig i motvind utan att trilla omkull ;)
Kvällen blir lugn, skulle tränat, men ont i halsen fick mig att avstå tyvärr. Besviken, men vågar inte chansa för jag vill inte bli värre. Det var ju inte länge sedan jag var rejält sjuk.
Måste rusa nu och skjutsa en i familjen till gymmet. Avis, inte då =)
Kram på er/Mia

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns lite ensamt. Jag skulle inte klara mig länge utan S, han var borta en vecka förra våren, det var inte alls kul, längtade ihjäl mej. Hoppas du får en skön helg ändå!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera