måndag 18 april 2011

Solen strålar!

Goddagens!
Å så härligt det är ute nu, solen bara strålar och skickar energi till mig som om jag vore en törstig planta =) Hela dagen har det varit blå himmel och sol och jag har en arbetsdag kvar denna vecka innan jag är ledig! Enligt väderprognoserna ska detta hålla i sig hela veckan så jag ska verkligen njuta.
Idag har jobbat på fritids eftersom det är lov, riktigt kul med omväxling. Blev en hel del pyssel idag och jag känner att det kanske är dags för något påskpynt även här hemma. Vet inte vad dock så jag får väl fundera tills i morgon så får vi se vad vi hittar på =)
Eftermiddagen har spenderats ute med målning av fönster och en sista omgång färg på vår nya tvättställning. Nu ska bara linorna dit i morgon (förhoppningsvis) så kan vi börja använda den. Det är ju så underbart med tvätt som torkat ute i sol och vind, det doftar ljuvligt =)
Ska återvända till mina fönster nu för att se om grundfärgen torkat och jag kanske kan lägga på ett lager täckfärg.
Ha det så underbart skönt i solen!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar