onsdag 20 april 2011

"Kidnappad"

Tjenixen!
Idag har jag "kidnappat" en väns dotter. Vi var och fika på ett café i staden och gjorde lite shopping på torgdagen. Några fynd gjorde vi också. Vi var på Lindex för att inhandla lite u-kläder, men det som jag ville ha fanns inte och då tog vi en vända förbi barnavdelningen och där fanns jättesöta bebisplagg för 30 kr stycket! Två bodys till hennes lillebror blev det, och varsitt armband till oss =) Vi måste ju också ha något, eller hur! Vi var ju på torget också där vi (läs jag) provade kläder och hon var levande klädhängare och smakråd. Efter ett tag mötte vi upp med hennes goa familj med pytteliten i vagnen och tackade för dagen. Tack för den E, det var mysigt att få låna dig lite =) Hör av dig om du vill bli kidnappad igen ;)
Nu i eftermiddag har jag tagit det lite lugnt och nu har jag börjat måla insidan av vår ytterdörr. Ska ta det sista på våra lister också så att vi (kanske jag) kan få in dom i morgon.
Först ska det dock motioneras lite, minsta brodern är på besök och vi ska traska på berget med våra hundar.
Ha en fortsatt bra dag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar