fredag 1 april 2011

Jippie!

Tjenixen!

Å det är så gött att kunna säga att Ronja inte behöver åka till sjukhuset mer! Det är ett millimeter stort streck som inte läkt, men det kommer att läka av sig självt så nu är hon, nästan, friskförklarad =) Riktigt skönt att faktiskt ha rätt när det gäller hennes öga för en gångs skull. Veterinären i Skara, Margareta Jonsson är riktigt bra och jag känner att Ronja känner sig trygg med henne ;)
Nu då till dagen i övrigt, har ni blivit lurade? Jag blev skrämd på jobbet där någon hade lagt en stor orm på en stol som jag drog ut för att ställa en väska på ;) Jag blev inte rädd så länge, men man hinner hoppa till först innan hjärnan registrerar att det faktiskt är en plastfigur. Nåja, jag kan ta det, det var riktigt roligt och jag kunde "skrämma" några utav barnen i klassen med samma orm hihi. Lokaltidningen hade ett ganska lätt avslöjat skämt om konstgräsplaner, men annars har jag inte hittat så många. Har inte hunnit leta, men på aftonbladet fanns det några exempel.
Nu blir det fredagsmys!
Kram på er/Mia
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar