måndag 27 december 2010

Bilder från vår jul!

God fortsättning mina vänner!
Här är det riktig öken mellan inläggen just nu men orken och viljan finns inte just nu, men här kommer lite bilder från vår jul. Vi hade vår stora jul den 18 december då vi alla firade tillsammans som jag skrivit om innan. Sen firade vi julafton på julafton som vanligt hos min morbror med familj i Falköping. En något reducerad familj dock när hälften firar på annat håll, men vi hade det mysigt ändå. Det har varit en förkyld julhelg för både mig och äldste sonen och den yngste är på god väg. Jag börjar återhämta mig sakta men säkert men det tar lite tid. Bilderna är från både den 18:e och från julafton, sen har jag också lagt in lite bilder från dagen i dag när solen sken så vackert på all snö här utanför. Tog också lite bilder på vår gran och pyntet i den, mest för min egen skull, men det är alltid kul att höra vad ni tycker. Jag har inget speciellt tema på granen, men vet att andra har det. Hur gör ni? 
















Ha det så gott!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar