tisdag 21 december 2010

Jullov

God kväll!

Hejsan på er, ja nu har jag gått på jullov och det känns rätt skönt faktiskt =) Har nu lite drygt två veckors ledighet innan allt drar igång igen och nu SKA jag njuta av den ledigheten. Har bestämt mig för att, känner jag inte för att göra nåt en dag utan bara slappa så ska jag göra det! Låter väldigt bestämt tycker jag och vi får väl se om jag klarar att hålla det ;) 
Idag hade vi i alla fall en fin avslutning inför julen på skolan och sen lite filmmys innan vi slutade. Shrek 4 blev det idag och den var klart sevärd. När jag slutat där begav jag mig iväg till mitt gamla jobb för att hälsa på en stund. Alltid lika kul att hälsa på dem och jag saknar dom jättemycket, men det är väl som maken säger att "var sak har sin tid". Fast det hindrar ju inte att jag kan hälsa på dom ibland, eller hur?
I morgon ska jag också hälsa på någon, eller rättare sagt några, jag ska följa med mina föräldrar till farmor och farfar. Ska bli mysigt att träffa dom, vi träffas inte jätteofta eftersom dom inte bor här och det känns som om tiden bara rinner iväg mellan gångerna. Nu ska det i alla fall bli av =)
Nu tror jag att jag ska ta och krypa ner och se slutet på "Stealing christmas" som jag nyss upptäckte går på femman. 
Ha en bra kväll!

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar