söndag 12 december 2010

Kortis om dagen

Hejsan tredje advent!!
Hoppas ni alla har en fin advent söndag =) Här har flitens lampa lyst för ovanlighetens skull och jag har bakat både thekakor och bullar! Dessutom är ju klockan ännu bara två så jag har ju hela eftermiddagen kvar att hitta på saker på (om nu energin håller i sig). Funderar på kolakakor, det var så längesen jag gjorde dom så jag får se om jag hittar ett bra recept. Har också hunnit med att vara på julloppis i boulhallen här i staden, tyvärr inte så många bord och inte heller mycket folk men mysigt iallafall. Jag gjorde ett litet fynd, tre plåtburkar i olika storlekar för 20 pix, helt ok tycker jag! Maken håller på i tvättstugan där vi ska isolera och sätta panel på ytterväggen och det är ju ett område jag inte behärskar så jag håller mig till köket =)
Mina föräldrar är i Krokek och hämtar Ivar som ska vara här hela veckan, jag längtar riktigt efter honom nu. Min bror Pål och jag ska ta med honom till Barnens hus i morgon och leka, det ska bli riktigt mysigt! Nu ska jag se om jag hittar nåt bra recept på kolakakor. Ha en fortsatt bra tredje advent!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar