söndag 5 december 2010

2:a advent

Hejsan!

Har just fått ett adventsryck och har satt inte bara en utan TVÅ bulldegar, något jag ångrade när jag höll på men men har ju satt mig i detta själv så då är det bara att baka ut dom =) Har varit en ganska slö dag för övrigt, var ju på julbord med dans i går kväll och kom i säng ganska sent, vi sov ju på hotellet där julbordet serverades så det var ju ganska smidigt! Bo på hotell betyder ju dock att man måste passa en frukosttid så man får ju inte den sovmorgon som man skulle vilja ha efter en sådan kväll ;) Vill passa på att säga att det var en riktigt trevlig kväll, maten var bra och Zekes är faktiskt aldrig dåliga. Igår hade dom ändrat sin repertoar lite eftersom de spelade efter ett julbord (med firmafester och allt vad det innebär) så de körde mer rockiga låtar så det blev ett riktigt röj =)
Ska idag försöka komma i säng i bra tid eftersom jag den sista veckan varit så oerhört trött och haft en inre stress som jag egentligen inte vet var den kommer ifrån. Brukar inte ha någon julstress och det har jag inte i år heller så det är väl nåt undermedvetet. Ska som sagt lägga mig tidigt så kanske jag blir piggare denna veckan. Nu måste jag rusa för att ta hand om mina degar.
Ha en skön söndagkväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar