tisdag 24 maj 2011

Trött

God morgon!
Ja idag är jag trött, gårdagen var rörig och jag somnade sent. Jag hade tänkt mig en lugn eftermiddag med promenad på berget med hundarna och sen träning, men allt ställdes på ända. Jag hann hem och hade precis bytt om när Daniel ringer och säger att han fått samtal om att vår yngste son fått en smäll i huvudet och ska åka ambulans till sjukhuset. Det var ju bara att slänga sig iväg tillbaka till skolan och se hur det var med honom. Det visade sig att han fått en stenhård läderkicka över högra sidan på huvudet och efter det blivit yr och fått rejäl huvudvärk. Vi fick följa med till sjukhuset där Daniel mötte upp. Där konstaterades lätt hjärnskakning och han fick stanna över natten. Det betydde att min svärmor fick hämta mig i Skövde, lämna mig på jobbet för att hämta bilen, hem för att hämta hundarna för en promenad, hem igen byta om, packa lite till Daniel och sonen, iväg till ica för att skaffa lite gott till dem på sjukhuset, iväg till Skövde för att lämna av detta och sen hem igen. Så ni förstår att jag kom upp i varv och det blir svårt att somna.
Jag har inte talat med dem idag på morgonen, men jag hoppas att dom får komma hem idag, han kände sig lite bättre i går kväll så det blir väl så.
För övrigt har vi idag en regnig dag, mer strul på jobbet med tjänster o.s.v och det känns som om jag börjar bli van vid att det strular med det jag ska göra :)
Förresten tävlar jag nu i tre tävlingar som ni kan klicka er till i högra menyn.

Just nu längtar jag hit, Grövelsjön i fjällen, helt underbart ställe att vandra på ;)

Önskar er en skön dag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar