söndag 29 maj 2011

Långväga släkting

God söndag!
Hej mina vänner, jag jag har fått tag på en släkting i USA, just nu mailar vi varandra en hel del och vi får se vart det leder. Jättespännande tycker jag i alla fall att det är =) Hon vill gärna komma hit och hälsa på och vill att vi ska komma dit. Vår släkt kom till USA 1872 och finns alltså kvar där än! Så häftigt.
Annars har ju då veckan gått i 140 knyck, jag är rejält rörig på jobbet just nu och har glömt bort TVÅ träningar på Hälsocenter i veckan. Fruktansvärt pinsamt tycker jag! Att jag glömmer en är väl ok, men två dagar i rad, jag kan bara säga att jobbet gör mig lite (läs mycket) stressad och rörig just nu.
I fredags åkte jag och mamma till Krokek och hämtade Ivar på dagis och vi hade en mysig eftermiddag med honom, kvällen spenderades med bror och Lotta och var mysig den med. Synd att man träffas för sällan bara. I går var vi på loppis i Krokek, jag fyndade inget där, men i butiken brevid. Ska fota i morgon när jag piffat till det lite =)
Nu är jag rejält trött och ska ta och bädda sängen med nytvättade lakan som blåst torra ute i dag, HÄRLIGT!
Ha en fortsatt bra söndagkväll mina vänner!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar