torsdag 12 maj 2011

Jobbig natt

Goddagens!
Ja tolka nu inte in för mycket i överskriften ;) Här drog ett rejält åskväder in i natt och (läs jag) som har en åskrädd hund vaknar av att hon sätter sig på mig. Jag undrar naturligtvis vad som står på och lugnar henne. Hon har antagligen hört muller på avstånd och blivit orolig och då MÅSTE man ju väcka matte också som inte heller gillar åska. Så här låg vi tätt tätt på varandra i sängen och var vakna i mellan en och en halv och två timmar. Känns jättekul idag kan jag säga =) Eftermiddagen har ägnats i soffläge tills brorsan ringer och säger att nu hör jag muller igen, ska vi passa på att ta en promenad innan det brakar loss? Upp på berget tog vi oss och det började regna så vi trodde verkligen att det skulle bli som i natt, men efter hundra meter slutar det regna och det förblir uppehåll. Jag hoppas det fortsätter så för ikväll ska jag på kompispromenad med underbara vännen Anna (som jag tyvärr träffar alltför sällan) Så nu MÅSTE det vara uppehåll så vi får lite tid ihop =)
Nu ska jag fixa lite annat, bland annat en liten sväng till mataffären ska avklaras innan träffen med Anna så det är väl bäst jag sätter fart.
Vackert med blixtar, men vill inte ha dem i närheten av mig

Ha en fortsatt trevlig torsdag och så tar vi full fart mot helgen i morgon =)
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar