söndag 22 maj 2011

Jodå!

Hej!
Jodå visst hittade jag färg till mitt bord. Jag började med att grundmåla och när jag håller på med sista bordskivan kommer maken ut och jag säger:
- Egentligen skulle jag vilja ha det så här.
Vad tror ni han svarar då? Jag hade räknat med svaret att måla med den ljust gråa färg du köpt och det blir snyggt. Inte då, han svarar som följer
- Jag tycker också det är snyggt så här, kan vi inte behålla det så?
Jag blev helt paff, trodde aldrig han skulle hålla med mig i detta fall, särskilt som grundfärgen inte täcker helt=) Så nu står mitt bord i tv-rummet och ser så där lagom slitet ut. Jag är helnöjd och även maken verkar fortfarande tycka att det är bra. Färgen finns ju kvar om jag skulle ändra mig och vill måla det grått igen. Hade ju varit värre om jag målat på det gråa först och SEN ändrat mig eller hur?
Nu ska jag ut och så lite gräs på ett ställe där det fattas ï trädgården.
Önskar er en fortsatt varm och skön söndag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar