söndag 27 februari 2011

Segt..

God kväll!
Ja dagen har verkligen varit seg ( egentligen inte dagen utan jag), jag har inte orkat göra något. Har fått tillbaka febern och trycket över bihålorna har varit väldigt jobbigt så jag har sovit mig igenom hela dagen. Först nu ikväll som jag har tagit mig för något överhuvud taget, jag tog mig till ica för att införskaffa Sinova som ska vara bra mot onda bihålor. Ett naturläkemedel som min morbror tipsade mig om, tack Bengt! Nu hoppas jag bara att det ska funka även på mig.
Ska försöka fixa lite mat till familjen som kommer hem om en stund efter att ha spelat match och en som dömt den =) Sen blir det nog bara fortsättning på dagen med att ligga och softa resten av kvällen.
 Gör förhoppningsvis underverk!

Ha det gott allesammans!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar