söndag 6 februari 2011

Väggdekoration

Hej på er denna härliga söndag!

Har inte varit tätt bland inläggen denna vecka, det har varit fullt upp =) Fast här kommer en bild på en väggdekoration jag beställt hos Vilmas hus som jag hämtade igår och satte upp nu på förmiddagen. Vi har ju hållit på ett tag med vår hall och jag målar för fullt. För att få lite färg och bryta av det vita hittade jag detta träd och det är hur snyggt som helst. Det kommer en mall med som man kan gå efter, men sen får man göra som man vill. Jag började följa mallen, men sen satte jag lite som det passade vår vägg =)

Nu ska jag ta och baka ut mitt bröd som strax har jäst färdigt, återkommer, förhoppningsvis, lite senare.

Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Va fint det blev!! Jag ska va hemma med barnen må o tis, hinner ju inte ses så mycket när jag jobbar 7 dag i veckan så det är därför. Men om du behöver nåt så fixar jag såklart det! Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera