söndag 13 februari 2011

En helg i Krokek

Hej!
Denna vecka har gått i 100 knyck och jag har inte hunnit skriva så mycket. Denna helg har spenderats i Krokek hos min bror där jag varit barnvakt till Ivar. Mamma och jag åkte upp igår morse och kom hem ikväll. Det är riktigt mysigt att ta hand om honom och nu är det riktigt roligt för han pratar mer och mer för varje gång vi träffas. Vi passade också på att fira vår mor som fyllde år i måndags. Här kommer lite bilder från helgen

Morgonens utsikt från Ivars fönster

Ivar hjälper farmor med paketet


Tårtan!

Riktigt gott


Ja som sagt tårtan var god=) Dom små ljuden som nästan låter som ett fnitter har han gjort den han var liten när något smakat gott. Mysigt att få med det =) Han kallar mig för Mina och det är det han säger när vi frågar vem som fyller år =).
Nu lockar sängen efter en lång dag och några timmars koncentration bakom ratten på vägen hem. Ha det så gott så hörs vi igen!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar