onsdag 2 februari 2011

Dag 10 - det här hade jag på mig i dag + lite annat =)

Halloj!
En ganska lustigt kategori, hade i dag på mig baggyjeans (stavas det så?) vitt linne och en rödvit rutig skjorta. 

Om jag inte skulle skiva mer än så, så blir detta ett väldigt kort inlägg, men jag ska berätta lite annat också=)
Jag har haft en vanlig jobbdag idag som avslutades intressant med Freepower på Hälsocenter. Vi har en jobbarkompis som också är instruktör på HC och hade nu gett oss som ville möjligheten att prova på detta. Jag tog chansen direkt eftersom det är ett pass som är svårt att få plats på i vanliga fall. Jag ville prova och se vad det är för något, det är en blandning med både rörelser från yoga, afrikansk dans och kampsport. Det var riktigt roligt faktiskt, men det var en hel del rörelser att hålla reda på ;) Dessutom gjorde man alla rörelser i serier som det sedan lades på ytterligare en rörelse på och just nu är mitt minne bra men kort och då kändes det som det var lite svårt emellanåt. Rörelserna i sig var inte svåra, bara att komma ihåg ordningen på dom =) Om ni har möjlighet någon gång att prova detta så GÖR det, det är riktigt kul!
Detta avslutade ju som sagt vår dag på jobbet och jag åkte hem och bytte om till "ut och gå kläder". Tog därefter en promenad på en timme med hundarna och det var Truls som krånglade och bara skulle tvärnita för att fortsätta om han fick en godis ;) Jag var måttligt irriterad till på köpet skulle båda upp i alla snöhögar som finns och det var verkligen superhalt. Jag fick använda mina joggingskor på morgonen eftersom mina vinterkängor läckte igår och dom gjorde det inte lättare på isen kan jag säga! =) Nu ikväll hade jag fixat med impregnering och då blev mina fötter inte alls blöta, så det blir nog ytterligare en behandling med det så jag är på säkra sidan. 
Nu ska jag ta och lägga mig för jag är rejält trött nu, men skönt trött eftersom kroppen fått jobba på ordentligt idag, härligt!

Ha en fortsatt bra kväll och vecka!
Kram/Mia
Ungefär så här såg det ut på vägarna i morse =)
(bild lånat från nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar