tisdag 1 mars 2011

Sjukskriven :(

God förmiddag!
Ja som sagt, jag är nu sjukskriven. Jag sökte hjälp på vårdcentralen i går för mina bihålor, är väldigt trött på att ha ont och jag blir trött av att ha ont. Så igår var jag på VC och jag har svullna bihålor, vilket gör att de inte kan spola dom för det finns ju inget att spola bort. Hade nog föredragit att spola för då hade det ju försvunnit fortare. Nu fick jag en slags nässpray som ska lindra svullnaden, men den tar ett par dagar innan den ger verkan :( Så nu sprayar jag och hoppas på det bästa. Läkaren sjukskrev mig till och med fredag, men jag hoppas jag kan jobba tidigare, fast jag blir hemma idag och i morgon iallafall. Trist är det för jag orkar inget göra heller. Tog en morgonpromenad med hundarna och nu är jag helt slut och ska lägga mig igen. Spelade in Oscarsgalan igår så kanske kan ta en glimt av den =)
Ses senare!

Kram/Mia

1 kommentar: