måndag 3 november 2014

Längtan

Just nu längtar jag efter kallare väder, advent och jul! Köper mig jultidningar för inspiration till adventspyntet och drömmer mig ca en månad framåt i tiden. Hittade lite bilder från förra året och längtan blev ju inte mindre kan jag säga :)
Samtidigt är det skönt att ha advent och jul att längta till så går inte tiden till februari så långsamt! För det är ju faktiskt så att det är det jag allra mest väntar på :) Funderar på hur rummet ska se ut, vad behöver vi köpa osv. Fast vi har gjort det största inköpet: en barnvagn! Hittade exakt en sådan vi ville ha på blocket för bra pris och de som haft den har knappt använt den så det var bara att slå till :) Så nu står den här och gör längtan värre! :)

Men först har vi då advent att planera, rensade i lådor igår och har nu troligen bestämt hur en av mina ljusstakar ska se ut :) Bilder på det kommer naturligtvis närmare advent :)

Fler än jag som längtar?!?

Ska ta och vila min rygg en stund innan det är dags för jobbet :)

Önskar er en bra start på veckan!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar