onsdag 5 november 2014

När vi ändå pratar om längtan

I förra inlägget skrev jag ju om vad jag längtar till, så jag tänkte fortsätta på det inslagna temat :) Vi pratade om ett av våra favvoställen häromdagen: LONDON! Vi har verkligen fastnat för den staden och har varit där innan jul två år i rad, men i år avstår vi av naturliga skäl:) Men längta dit kan vi ju göra. Mannen undra om han fick åka dit utan mig så han fick uppleva London i år igen, men då slog de berömda graviditetshormonerna till och jag höll på att börja storgrina :) Klarade mig hyfsat från det ändå och London står väl kvar så vi kanske kan komma dit nästa år och då som en liten familj :) Bjuder på lite bilder från tidigare år i alla fall och fortsätter längta......






                                    Önskar er en skön dag!!

                                            Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar