lördag 15 november 2014

Sovmorgon, tvåsiffrigt och lite jobb

Idag fick jag sovmorgon! Här brukar Snoddas väcka mig vid senast åtta och då är jag oftast som tröttast eftersom jag sover så dåligt om nätterna. Han går alltid till mig eftersom han vet att jag vaknar, men idag märkte jag inte av honom förrän mannen gick ur sängen och då var klockan nio! I och för sig har jag ju då varit vaken en hel del i natt, men jag fick ju i alla fall en timme till nu på morgonen :)

Så medan mannen tog promenaden så fixade jag frukost och kollade lite på telefonen och såg då att vi har kommit ner på tvåsiffrigt när det gäller dagar kvar till bebis :) Det är stort, mycket stort för mig och att veta att OM en förlossning skulle gå igång så är chansen stor att det går bra för bebis här utanför magen en lugnande känsla.

Har bytt en tur på jobbet för ett tag sen, så idag ska jag jobba natt igen. Slutar tidigt i morgon bitti så har hela söndagen ledigt ändå och funderar lite på en julmarknad ev. Vi får se helt enkelt, kan vara så att jag behöver vila också så då får jag ta och göra det.

Nu ska jag ta tag i dagen, ska med mor till blomsterhandlaren i staden som har öppet hus, med inspiration hela dagen :)

Hoppas ni får en bra lördag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar