måndag 10 november 2014

En enda gång

Idag har jag för första gången tagit kort på min bebisbula :) Tills för två veckor sedan hade jag ingen, den bara "dök upp" över dagen. Daniel undrade vad jag hade gjort på jobbet den dagen!? :) Fast det är ju lite mysigt ska jag erkänna att det nu äntligen syns och jag inte bara ser ut som jag ätit lite för mycket :)
Jag gillar egentligen att ta kort på mig själv, för det blir liksom aldrig bra med mina självporträtt :) Men kände att jag för en gång skull ville dokumentera hur jag ser ut just nu och det kan vara roligt för bebis när h*n blir större att se hur det var när h*n låg i magen :)

Ikväll ska jag ta en sväng ner till crossfit för att träffa mina träningskamrater och försöka peppa dom lite inför slutspurten. Har ont av foglossning och ischias så tyvärr blir det inte så mycket träning för mig just nu :( Det är tillräckligt med att traska med hundarna, men träningen försvinner inte, när bebis tittat ut ska jag igång med löpningen igen! Det har jag verkligen saknat :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar