torsdag 4 juli 2013

PRIORITERING!

Idag har jag PRIORITERAT  mig och min träning. Så på eftermiddagen drog jag till gymmet och körde 40 minuter på crosstrainern. Det var ingen trängsel heller så jag kunde välja och vraka  bland aktiviteterna, men valde alltså kondition idag :) Det blev rejält svettigt och det är så gött! Ytterligare ett plus är ju att man blir så pigg efteråt, för jag var så trött innan att jag kunde somnat :)
Jag vill verkligen börja prioritera min träning, men det har ofta varit så att något kommer emellan och då tar jag ett steg bakåt och låter andra i familjen träna, så sköter jag marktjänsten :( Men NU är det slut på det har jag bestämt!
Efter träningen verkade regnet hänga i luften och jag packade in alla tre hundar i bilen och åkte till berget med dom, 2,5 kilometer blev det och regnet det lyste NATURLIGTVIS med sin frånvaro :) Så jag hade ju inte behövt stressa ut med dom, men, men nu är det gjort!
På förmiddagen var jag hos gammelmorbror med blommor som vi planterade i hans rabatter och han verkade nöjd :)

Vi har ju haft lite jobbigt med mina föräldrars hund som var sjuk förra veckan och i går trodde vi att han skulle bli en änglahund, då han fick ett återfall, men han piggnade till och mår bättre igen :) Nu hoppas vi att det håller i sig och att han får fortsätta må bra!

Just det! Plockade potatis i dag, så i kväll blir det riktigt FÄRSK potatis till maten!

Önskar er en fortsatt skön dag!
Kram Mia 

Ps. Hittade så fina muggar på Netto häromdagen, 15 kr stycket, ett riktigt fynd! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar