torsdag 18 juli 2013

Blommor och en gång är ingen gång!

Om jag skulle bli rastlös på dagarna när jag är ledig så har jag flera krukor och amplar med "million bells". Där kan jag gå och plocka bort vissna blommor tills jag dör troligen, men det gör mig inget för de är så vackra när de blommar :)
Igår kväll gjorde jag det igen! Det där jag aldrig trodde jag skulle göra :) Sprang! Samma slinga som dagen innan och utan att stanna. Som min man sa "en gång är ingen gång", men nu har jag gjort det TVÅ gånger! Idag blev det springpaus, men istället blev det två rejäla promenader med våra små "ligister", så dom är trötta nu :)
Nu fixar jag maten och det blir kycklingbiffar ikväll och det är såå gott. Rekommenderas verkligen!

Önskar er en skön sommarkväll!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar