söndag 14 juli 2013

Denna helg

Har innehållit en hel del fixande med mina blommor då det har varit rejält varmt! Tro mig, jag klagar inte :) Vi har varit en sväng ner till Hjo på slöjdmässan, haft mina föräldrar här på grillkväll, badat lite, haft huvudvärk, långpromenader med grannen, lååånga powernaps och i kväll en löprunda med maken. Det är ju nåt jag aldrig trodde jag skulle göra så liten klapp på axeln ger jag mig själv där :) Nu är det dags att krypa ner för i morgon blir det lite jobb för mig då vår enhet ska byta lokaler, så vi ska planera lite och se om något behöver köpas in och så. Dessutom blir det lite städ efter cyklisterna som bodde där under tävlingarna förra veckan. Sen är det inte många dagar tills vi har gemensam semester, LÄNGTAR!

Önskar er en härlig ny vecka!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar