tisdag 8 juni 2010

Virrpanna!

Har idag igen varit i Orleka för att göra ett försök med Truls och Smulan men NEJ, det funkar inte än. Han blir helt virrig av alla dofter och andra djur som finns där så nu har vi bestämt att Smulan ska följa med mig hit i morgon för att vara här hela kvällen i lugn och ro med Truls så får vi se hur det går.
I övrigt är det som vanligt förutom spänningshuvudvärk av vädret, det går ju över men är jäkligt uttröttande under tiden. Det bästa vore om det kunde smälla loss lite så gick min värk över :) Hade egentligen tänkt att träna efter att vi kom hem men känner att orken inte räcker till riktigt, men i morgon ska jag ta nya tag! Ska fixa lite mat till Daniels matlåda, för mig blir det macka, sen dimper jag nog ner i sängen för idag.
Ha det gott alla!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar