söndag 6 juni 2010

Bilder av det söta paret :)


Här har vi lite bilder av vårt söta par Truls och Smulan. Idag var de inte överdrivet intresserade av varandra, mest för lek. Truls störs lite utav lukterna som finns, så i morgon kommer dom hit istället! Då ska vi avgränsa dom lite också så får vi se hur det går.

Det finns ju kattungar där också som sagt och jag älskar ju kattungar men eftersom min mamma är livrädd för katter har jag aldrig haft nån. Jag fäste mig speciellt vi den vita i mitten, men den syns knappt, men åååå så söt den är :)

Nu ska jag fixa lite i köket för vi grillar och det gör ju inget om man har något till köttet också :) Ha en fortsatt trevlig nationaldag!
Kramar!!!

1 kommentar:

  1. Om du visste vad den vita ropat idag!!! Mia Mia!!! och nu börjar den skrika daaaaniiieel också! Vilken katt???

    SvaraRadera