onsdag 16 juni 2010

Är på väg ut med hundarna men fastna här en sväng. Jag har varit effektiv idag sen jag sluta jobbet. Börja med att åka fram till torget och handla blommor kom hem och planterade dom. Därefter vila ja en stund innan jag åkte fram för att handla ordentligt i matväg, nu finns det massor i frysen till killarna när de har lov :) Nu måste jag iväg med hundarna för sen ska bilen städas och säten sättas i för i morgon ska fritids på brännbollsturnering och då behövs alla säten i min bil. Där står ju annars hundburen och jag fick också en bra ursäkt till att städa bilen som ser ut som FAN rent ut sagt. Ska också fota lite planteringar hade jag tänkt för att lägga ut här senare. Alltid kul att visa lite bilder och särskilt nu när det är så härligt väder ;)
Kramar/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar