söndag 13 juni 2010

Här i huset är allt lugnt, alla sover utom jag och hundarna. De väntar på en promenad men jag fastna här en stund. Idag är jag lycklig för jag ska spendera dagen med Daniel som faktiskt är LEDIG hör och häpna. Tror det är första hellediga helgdagen på två månader. Han har ju hjälpt sin mamma att renovera hennes lägenhet och sånt tar TID har jag insett :) Idag ska vi till Skövde och kolla ringar, spännande! Sen vidare till Skara för att kolla lite husvagnar, för skojs skull. Jag tycker bara det är mysigt att göra nåt ihop :)
Jag har en förkylning på gång också vilket är sådär kul. Försökte träna easyline igår men efter ett varv sa kroppen ifrån så det var bara att gå hem. TRÖKIGT! Jag ville gärna men kände av ont i halsen innan så jag sa att jag skulle göra ett försök och det gjorde jag men kroppen ville helt enkelt inte. Efter lite städ och inhandling av papper och annat till inbjudningskort så kom Amanda på besök med Olle och lite fika, så mysigt! Alltid lika roligt att träffas. Kvällen spenderades i tv-soffan kollandes på fotboll och 1-1 mellan england usa kan nog kännas rättvist även om jag tycker synd om målvakten.
Nej, om jag skulle ta tag i livet och gå ut med hundarna :)
Kramar i massor!

1 kommentar:

  1. Hoppas du klarar dig utan att bli sjuk! Bli förkyld nu är inget kul!!!!

    SvaraRadera