torsdag 10 juni 2010

Bingo!!!!! Tror vi och skolavslutning

Ja idag var Smulan här igen och denna gång gick det bättre, vi tror att de fått till det idag! Hoppas hoppas bara att det är så och att det tar sig :) Hon kommer hit i morgon förmiddag också så de får göra några fler försök.
Idag har jag haft min sista skoladag för denna terminen. Det är både mysigt och lite ledsamt att ta farväl av barnen för sommarlov. De flesta kommer jag träffa igen efter sommaren, men några försvinner och dom kommer jag sakna :( Skolavslutningen var i kyrkan nu i kväll och det var riktigt fint, barna sjöng och spelade och de var SÅ DUKTIGA, man blir så stolt över att de står där framme och sjunger utan att vara nervösa. Jag vet ju själv hur hemskt jag tyckte det var att stå inför folk när jag var yngre ( före tonåren var jag dock tvärtemot den som ville visa upp mig) Nu funkar det, men jag gör det om jag måste.
För övrigt hör jag nu hur sängen ropar på mig så jag ska ska följa ropen och gå och nanna.
Sov gott alla!

1 kommentar: