söndag 16 februari 2014

Det där med kärlek...

Kärlek, det största man kan känna för en annan människa. Ibland kan orden "jag älskar dig" kännas fjuttiga för känslan är så otroligt mycket större och är så svår att beskriva. Jag hör till den lyckliga skaran människor som hittat kärleken. Den är himlastormande ibland och vardag ibland, men jag vet att den finns där ALLTID! Jag kan se det i min mans ögon när han ser på mig och jag är så otroligt tacksam för att han finns i mitt liv. Han är mitt stora stöd och han ser direkt på mig hur jag mår. Det finns i de små detaljerna, som en lite klapp på ryggen när vi går förbi varandra och ibland i det stora som när vi sa ja till varandra i kyrkan. Jag väljer min man varje dag, jag vill inte leva utan honom (även om jag vet att jag skulle klara det) och hoppas på ett långt liv TILLSAMMANS! Jag vet att VI väljer OSS!
ÄLSKAR DIG DANIEL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar