torsdag 29 augusti 2013

Vissa dagar...

Vissa dagar är ju såna då man bara vill dra täcket över sig och sova vidare. Har haft två såna dagar å raken nu, men idag känns det bättre. Sen finns det vissa dagar då allt bara flyter på och man vill att dagen aldrig ska ta slut :) De dagar som jag känner mig nere brukar jag titta på foton jag tagit (lite tidsfördriv), det brukar få mig på bättre humör. Så igår på eftermiddagen låg jag lite i sängen och kollade på foton och hittade en bild på en vacker solros. Det är min brorson som planterat den och var stolt över att den växt och blivit så stor :) Så jag fotade den, men har tyvärr glömt att jag gjorde det :) Men igår när jag hittade den blev jag på så mycket bättre humör och ville visa den för er. Kanske kan den göra någon annans dag bättre också :)

På tal om annat har jag sprungit på förmiddagen, skönt väder idag, inte för varmt och jag kände mig pigg i kroppen :) Härlig känsla det där! I söndags sprang jag faktiskt hela milen på berget och det är knappt så jag fattar det än att jag gjorde det :)
Om en stund är det dags för jobb och jag slutar först i morgon, så jag ska ta och mysa lite med hundarna innan jag åker :)

Önskar er en skön dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar