söndag 11 augusti 2013

Tiden flyger

Tiden flyger iväg och denna sommar känns som om den bara varade en vecka, så fort kändes det! I morgon börjar Daniel jobba igen och jag ska också gå in några timmar på mitt jobb för att iordningsställa möbler och så som är nyinköpta. Denna sista vecka har vi slappat en del, åkte till Jönköping i onsdags för att shoppa lite, kom hem med ett par ordentliga löparskor till mig :) Och jösses vad sköna dom är, känns som man flyger fram i skogen :) På vägen hem från Jönköping kommer Daniel på att han sett en annons på blocket om biljetter till Gyllene tider i Skövde på fredagen som dock såldes i Jönköping, så vi fick ett infall och ringde! 500 spänn för två biljetter, det var det värt tyckte vi och hade en riktigt rolig afton  i nostalgins tecken i fredags :) Vi fick också lite sällskap dit och det gjorde det ännu trevligare! Tack Elin, Mikael och Ingemar för trevlig kväll!
Så i går var det kräftival här i vår lilla stad, så vi åkte fram till stan för att vara med på musikquiz och äta lite gott! Min yngste bror kom hem över kvällen och var också med på tävlingen. Efter det åkte vi hem och slängde oss i badet :) Skönt och avslappnande och vi hinner avhandla många ämnen under tiden, perfekt!
Denna dag har vi haft regn här så vi har haft en förmiddag i soffan och eftermiddagen har ägnats åt måleri inomhus, skönt att bli klar med sånt där!
I kväll sprang vi på berget och jag tog mig an vårt elljusspår, det är VÄLDIGT kuperat och jag har sett det spåret som oöverstigligt, MEN jag gjorde det! Gick de första 150 metrarna, men sen sprang jag resten UTAN ATT STANNA! Är jag nöjd? Det kan du hoppa upp och sätta dig på :)  Jag är skitnöjd :)!
Nu är vi trötta och det är väl bäst att krypa ner under täcket och sluta ögonen så vi kommer upp i tid i morgon :)

Önskar er en ny skön vecka!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar