tisdag 20 augusti 2013

Det går bra nu....

Har precis slängt mig i soffan för lite slappartid. Har haft en skön dag som började med promenad med hundarna på elljusspåret och sen en löprunda efter frukosten :) Det känns riktigt bra, har klarat av att springa fem-kilometers spåret på berget! Detta var något jag ALDRIG trodde jag skulle göra och jag är riktigt stolt och nöjd med mig själv! Jag har vuxit denna sommar och då menar jag psykiskt. Jag har utmanat mig själv och klarat av det gång på gång! Jag mår just nu riktigt bra i mig själv och det känns gött!!
Har naturligtvis mannen i mitt liv att tacka för mycket, han har peppat mig när jag snackat ner mig själv och talar om för mig att jag klarar det här när jag själv inte trott det :) Så ÄLSKLING tack!!

Jag har haft två dagar i Krokek i helgen, då vår goa Ivar fyllde fem år (otroligt vad tiden går fort) Vi har spelat dataspel, byggt lego, dansat och bara umgåtts. En mysig helg helt enkelt :) Maja har börjat att ta plats och hon kallar mig för Mima, och vi har gjort nästan ALLT tillsammans under dessa två dagar. Vi har till och med legat på en blöt handuk tillsammans med Gordon för att torka efter en väldigt blöt promenad :) Fotot nedan på oss ihop har Lotta tagit strax efter vi rest oss från golvet. Det är härligt att träffa båda mina brorsbarn och se hur de utvecklas och även att få världens goaste kramar!
Det jobbiga är bara att jag saknar dom så mycket när jag åker därifrån :(

Nu ska jag fortsätta med dagen och fixa lite lunch!
Önskar er en bra dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar