lördag 24 augusti 2013

Svettigt

Idag bjuder jag på en svettig bild av mig själv :) Har precis sprungit färdigt elljusspåret och på personbästa dessutom! Var/är såå nöjd med mig själv så jag var tvungen att knäppa en bild :) Får ju bjuda på sig själv ibland, eller hur!? Allt är ju inte perfekt alltid och en bild på mig svettig och med håret på ända och tydligen en fluga vid näsan tycker jag att jag kan bjuda på.
Idag kändes det verkligen lätt i spåret och jag hade nog kunnat springa en bra bit till om jag hade velat. Skulle vara bra om det alltid kändes så :) Jag var på ett läkarbesök igår och fick reda på att mitt blodvärde var kass och järnet var i stort sett obefintligt, läkaren undrade vad jag levt på i sommar. Troligen på solsken och att jag varit ute så mycket svarade jag :) Så nu ska jag knapra järntabletter, två per dag ett tag och sen får jag ta nya prover för att se om värdena blivit bättre. Det får vi ju hoppas på att dom har! Det är i alla fall inte konstigt att jag varit rejält trött ett tag, men nu kan det ju bara bli bättre!! Och kanske har min mamma rätt när hon säger att jag kommer orka ännu mer i motionsspåret nu också så jag kan sätta högre mål för mig själv. Hoppas det!

Nu ska jag mysa med hundarna en stund innan vi tar en promenad :)

Ha en fortsatt fin lördag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar