fredag 23 augusti 2013

Det låter nog inte klokt!

Det låter nog inte klokt, men jag längtar verkligen efter höst och vinter! Särskilt ikväll när det är så underbart vackert väder och varmt kan det ju tyckas väldigt märkligt. Fast det är NU min tid börjar, med frisk, klar luft, mörka kvällar, sköna stickade tröjor och förhoppningsvis lite snö så småningom :) Visst njuter även jag av sol och värme, men det är ändå höst och vinter jag trivs bäst! Sen är det ju så att vi är vintercampare och om bara några veckor är det dags att ta vår husvagn och dra till Idre för några dagars fjällvandring och iordningställande av vår plats. Idre är vårt paradis på jorden :) så det är kanske inte så konstigt att jag längtar dit!?
Så idag när jag såg på vädret att det skulle vara så bra väder i helgen, blev jag nästan besviken! Jag vill börja tända ljus och om jag tänder alla mina ljus nu lär vi få gå runt i bikini eller badshorts här hemma då det blir VARMT! Så jag får gå och längta ett tag till, vilket inte är så dumt egentligen, för då har jag ju min tid på året kvar! :)

Nu ska jag ta en liten sväng med våra två små ligister och sen mysa ner oss i soffan en stund och kanske hitta en bra film att kolla på :)
Hoppas på en bra helg för er alla!

Kram Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar