onsdag 16 mars 2011

Kommit igång nu

God morgon mina vänner!
Jo jag lever och mår bra, men det är långt mellan inläggen. Det händer så mycket runt om hela tiden så jag hinner inte sitta ner och skriva. Det kanske handlar om prioritering men just nu prioriterar jag lite annat före bloggen=) Jag har nu äntligen kommit igång med träningen igen och det är sååå gött. Jag har ju varit krasslig så länge och nu känner jag att jag verkligen är på gång igen.
Tänkte jag skulle skrivit i helgen men hela lördagen (kändes så i alla fall) tillbringades i Skövde tillsammans med Daniel i tre olika telefonoperatörers butiker. Vi skulle gjort annat, men det tog sån tid i alla butikerna så det fick jag dra med mig mamma för på söndagen=) Vi har nu i alla fall bytt operatör till 3 och sparar flera hundra varje månad på att byta. Nu hoppas vi bara att detta ska vara riktigt bra. Daniel har varit emot touchtelefoner innan eftersom han inte vet hur man gör, men nu har han fått en ändå! Så här hemma tränas det på nya telefoner ;) Jag fick en också då det ingick i mitt abonnemang. Jag fick en Samsung Galay Ace
 Den verkar helt ok so far !

Nu ska jag rusa till jobbet, vi ses senare,
Kram/Mia

1 kommentar: