torsdag 3 mars 2011

Intet nytt på västfronten

God middag mina vänner!

Ja här händer inte mycket, det kan jag säga. Jag har varit helt dö de sista dagarna och det är faktiskt först i dag som det har börjat lossa i mina bihålor. Medicinen skulle ju ett par dagar på sig innan den verka och den tiden har den ju verkligen tagit på sig. Var ute en sväng med hundarna och hämtade mina föräldrars hund också så han får vara här när dom jobbar heldag. Sen var jag iväg på ett tråkigt ärende på en begravningsbyrå. En väninna till mamma som jag då också naturligtvis känner skall begravas i morgon och vi ville skänka pengar till bröstcancerfonden i hennes minne så det gjorde jag där. Fruktansvärd sjukdom det där, vi har tyvärr flera släktingar som haft cancer, vissa som klarat sig, andra inte och det är lika jävligt varje gång. Kan säga att jag klämmer på rekommenderade ställen för att känna efter knölar och dylikt. Kan ju faktiskt vara en billig livförsäkring! Inte så att jag gör det varje dag men några gånger i månaden, försökte hitta nån bra länk med bra bilder hur man ska göra men det fanns ingen bra. Stöd gärna Rosa bandet!

Jo en sak har faktiskt hänt =) Jag har tonat håret idag, nu är jag inte längre halvblond utan jag har brunt igen. Det känns faktiskt mer som jag än ljust. Har ju varit ljus i några månader men jag har inte varit riktigt nöjd, men ändå låtit det vara för jag har tänkt att jag vänjer mig =) Men nu tog jag tag i saken när jag ändå skulle tvätta håret!
Nu är det dags för damernas stafett, hoppas det går lika bra som igår!

Ha det så bra!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar