tisdag 29 mars 2011

Väntar....

God eftermiddag!
Ja väntar gör jag just nu, på mamma som jag ska ta en promenad med, på maken som jag längtar efter trots att jag såg honom i morse =), på att regnet ska sluta vräka ner, att yngste sonen ska plocka ner i diskmaskinen, på bröddegen som jag nyss satte så jag kan baka ut den, men mest väntar jag nu på VÅREN! Vi har haft en helg med rejält röj och städ här hemma. En hel klädkammare har tömts och där ska vi nu slå ut en vägg så vi får lite större utrymme i "gillestugan". Jag får riktiga vårfeelings när vi gör sånt här röj och vi har kört två STORA lass med skräp till återvinningen. Igår var det ju fint väder också när vi gjorde det så då kom ju de där känslorna fram extra mycket=) Vi passade också på att göra en rejäl storstädning i hela huset, vi får se hur länge det håller sig =( När det är sånt här väder och man har två hundar så brukar det bara vara i någon timma innan det är grusat igen och jag fick dammsuga ytterligare en gång.
Nu ska jag ta tag i livet och sluta vänta så mycket ;) ska göra mig iordning för regnig promenad.
Ha en bra dag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar