onsdag 15 september 2010

Träning och bebis =)

Har varit och tränat en stund och det funka ganska bra. Har så jäkla ont i mina höfter bara och inte blir det bättre av att träna och röra på sig. Jag har ju inbillat mig att det skulle bli bättre av det, men inte då. Det var tur att det var den instruktören som det var annars hade jag gett upp. MEN JAG GJORDE INTE DET! Skönt när man kan hitta energi genom att inspireras av andra. Sen är det ju så att kroppen i övrigt blir piggare av träningen.
Nu har vi precis fått besök av en god vän till familjen och vi ska dricka lite kaffe och prata lite, eller han dricker kaffe och vi pratar =) Alltid trevligt med besök.
På tal om besök så var jag hos en barndomskompis igår och hälsade på henne, hennes man och två barn. Den lille är bara en månad och det är så mysigt att snussa bebis, just nu är han den enda bebisen i närheten och då får man passa på ;) Sen tycker jag det är mysigt att leka lite med hennes andra son också och busa lite =)
Nu ska jag ta och ägna mig lite åt vår gäst, ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar i massor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar