tisdag 7 september 2010

Porträtt och sandslott

Tjolahopp på er! Här har det inte hänt mycket på några dagar, har helt enkelt inte hunnit skriva eftersom det varti fullt upp hela tiden. Tänkte visa ett kort på min nya favvoskjorta (kort) men då jag inte lyckades så jättebra med att få med hela skjortan så får ni se min nuna och överdelen på skjortan ;) Igår hade vi två barn på jobbet som satt i sandlådan och byggde sandslott/borg, efter en stund bad de mig komma och ta kort på detta. Jag tog det med min telefon eftersom jag inte hitta skolans kamera just då, men tänkte att jag kan ju alltid maila dom till skolan och skriva ut som till barnen där. När jag berätta det för barnen sa de att de tyckte jag skulle lägga ut det på min blogg! Så något foto får det bli då :) Det är föresten en miniatyr av Karlsborgs fästning (för dom som inte ser det)
mitt fina porträtt

Karlsborgs fästning

Ha en fortsatt bra dag, va ute mycket nu när det är så härlig frisk höstluft!
Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar