lördag 17 januari 2015

Maja

Idag fyller min älskade brorsdotter år :) Hela 3 år har hon hunnit bli och tyvärr har jag inte möjlighet att vara där för att fira henne :( Mina föräldrar är dock där så de har tagit med sig presenten till henne! Hon önskade sig dansskor och jag hittade så fina "ballerinaskor" hos Ellis corner häromdagen och slog till. Var lite osäker på om de skulle hinna fram innan mamma och pappa åkte, men de dök upp på utlämningsstället en halvtimma innan så jag hann hämta dom och slå in dom :) Så i morse kom bilden nedan då hon precis öppnat presenten och sen ringdes vi och hon tackade för skorna! Hon hade dansat i dom sa hon och de var precis lagom! Hon pratar väldigt mycket och nu väntar hon på sin nya kusin och hon undrar om jag kan visa min tjocka mage och så skrattar hon åt den :) Hon undrar mycket om vad man ska göra nu och sen och är noga med att berätta om man har fina kläder eller frisyr och alltid vill hon veta vad Snoddas gör (han är favoriten). Hans pussar är tydligen de allra roligaste att få :)
Älskade lilla gumman, är så glad att just  du kom till familjen!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar