måndag 19 januari 2015

Gnäll

Här händer inte mycket, tyvärr!! Just nu känner jag mig som en riktig gnällkärring :( Jag har haft förvärkar nästan varje dag i en veckas tid nu och de kommer väldigt oregelbundet på dagen och sen tätnar de framåt kvällen och håller på i ca 5 timmar för att sedan börja avta igen... Vi trodde att vi skulle behöva åka in till förlossningen och ringde även in en kväll, men eftersom värkarna avtar varje kväll behövde vi inte komma :( Just nu känns det som att kroppen bara jävlas, vill hellre att det gör ont och sätter igång än att gå så här för det tar på en psykiskt och även fysiskt och jag är fruktansvärt trött. Skulle ju vara sjukskriven för att sova och vila upp mig inför förlossningen, men det funkar INTE! Sova verkar överskattat :( Vill ju inte vara den här gnällkärringen, för det är inte jag, men just nu vill jag bara att bebis kommer UT!!
Tröstade mig i alla fall med en vacker bukett tulpaner häromdagen och vill ha lite vår inomhus och dessa var riktigt fina i färgerna :) Försöker göra lite saker här och där och har bytt lite gardiner så har fått in lite mer pastell och det känns bra och vårigt, särskilt nu när det blir vinter utanför fönstret igen :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar