söndag 4 januari 2015

Häromdagen

Ja häromdagen var vi ju då i Ullared för att köpa på oss det vi behöver till bebis och jag har alltid tittat på andra gravida och tänkt att såå sent ska Inte jag åka dit för att handla, det ser jobbigt ut :) Å vad gjorde jag? Precis likadant! Och det var JOBBIGT, ville egentligen inte direkt alls, men det är ju billigare än att köpa allt här hemma. Efter en timme tog vi lunch och då var jag redo att åka hem :) Jag var trött och kände att Daniel fixar det här bättre än jag så jag kan sätta mig i bilen :) Men nu gjorde jag inte det utan var ju med och handla allt och det mesta fanns så det är jag tacksam för så nu behöver vi inte slänga oss iväg och handla här också  :) På nyårsdagen började vi sortera allt för tvätt och en som uppskattade högarna av tvätt var Snoddas. Han lade sig till rätta bland spjälskydd och annan vittvätt :)

Idag ska jag ta en sväng till Skövde för att luncha med mannen som har en låång paus i domeriet och det är mysigt att träffas lite på tu man hand också :)

Nu önskar jag er en skön söndag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar