lördag 3 januari 2015

Å där

Åkte granen ut..... Hittade helt plötsligt massor av energi, så granen åkte ut, pyntet ner i lådor och nya gardiner upp :) Det är bara en smidesbåge med ljusslinga som finns kvar och den får stanna några dagar till i alla fall, den är inte så typisk julig och lyser mysigt i mörkret :)

Vet inte vart energin kom ifrån, jag som varit helt slut de sista veckorna och dagen började illa med fruktansvärt illamående och sammandragningar så jag trodde jag skulle bli liggande hela dagen :( Men det blev bättre efter någon timme och med det kom energin av nån konstig anledning :) Mannen är inte hemma, han är och dömer innebandycup i dagarna tre och är egentligen bara hemma för att sova. Idag är det lite kortare med färre matcher så han kommer hem i hyfsad tid, medan söndag och måndag är heldagar då han åker tidigt och kommer hem sent. Nu har jag ju haft förmånen att få ha honom hemma hos mig i två veckor så det är väl nyttigt att vara ifrån varandra lite, men saknar honom ändå :)

Nu har jag bestämt mig för att eftermiddagen ska bli lite lugnare så jag inte får något bakslag i sammandragningarna. Kanske ska jag bädda i ordning i bebis säng och lite småplock i h*ns rum, vi var i Ullared i måndags och köpte det vi behöver så tvättmaskinen har gått varm ett par dagar då allt ska tvättas innan det används och det är olika färger på det mesta :) Men nu är vi redo och bebis får gärna komma när h*n känner för det.

Önskar er en skön lördag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar